marți

Pietricica ciudată



   Într-o zi, Gustaf Gillman, un renumit bijutier din Chicago, îl văzu pe Jean Mihok, un sărman agricultor, intrând în magazinul său şi punând pe tejghea o pietricică:
   - Doresc să-mi polizaţi această pietricică şi să-mi spuneţi ce părere aveţi despre ea.
   Ochii giuvaergiului se fixară asupra pietrei de pe tejghea:
   - Unde aţi găsit pietricica?
   - Tatăl meu, a răspuns Mihok, a adus-o din Ungaria cu cinci ani în urmă. Am păstrat-o, pentru că tatălui meu i se părea ceva deosebit. Mult timp, copiii s-au jucat cu ea.
   - Acesta este un rubin! strigă Gillman. Valorează 250.000 dolari!

   Când auzi cât valora pietricica de la tatăl lui, Jean Mihok a fost nevoit să se sprijine de tejghea, atât de mare i-a fost uimirea. El muncea din greu pentru a-şi întreţine familia, fără să ştie însă ce comoară poseda.

   Astăzi, mulţi oameni sunt asemenea lui: au o Biblie în casa lor, dar nu se folosesc de ea. Se zbat în tot felul de probleme dificile neglijând resursele Cuvântului lui Dumnezeu care le-ar putea aduce o mare binecuvântare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu