marți

Ascultarea



   Andrea şi Carmen stăteau pe gardul grădinii. Andrea avea o faţă foarte tristă.
   - Nu ştiu, spuse Andrea, dar nu reuşesc deloc. Nu mă scap de păcat. Şi m-am gândit, când devii un copil al lui Dumnezeu, atunci – Andrea inspiră adânc aer – atunci este totul bine. În urmă cu câteva zile am minţit-o pe mama. Mi-a venit să plâng, când am văzut ce rău este acest păcat. Şi m-am hotărât: Aşa ceva nu se va mai întâmpla niciodată! Dar atunci s-a întâmplat altceva cu fratele meu mai mic. El a luat toate jucăriile mele din dulapul meu. I-a făcut mare plăcere să arunce cu jucăriile prin camera mea. Văzând acest lucru, am devenit foarte mânioasă. I-am spus cuvinte urâte. Dar nu am vrut să devin mânioasă! M-am străduit nici să nu mai mint. Totul nu a mers. Nu reuşesc nicicum! Este greu pentru mine!
   Trebuie să-i dăm dreptate fetei: ea nu reuşeşte, ea nu va reuşi niciodată singură! Dar cu Isus, Andrea poate birui, dacă se încrede în El şi se roagă cu încredere: „Doamne Isuse, iartă-mă, te rog. Nu mai pot rezista. Dar Tu poţi. Fă în locul meu. Când răul vrea să mă ispitească, atunci vreau să Te rog să-mi dai ajutor. Îţi mulţumesc că Tu mă ajuţi.“

   Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, a părăsit pentru un timp cerul minunat. Dumnezeu, Cel Atotputernic, L-a trimis la noi oamenii, pentru a ne elibera de păcat. Domnul Isus a fost ascultător şi a venit pe acest pământ, pentru a deveni Om. Toată fiinţa Sa a fost dragoste sinceră, pace adâncă şi amabilitate. Cu toate că El a fost Fiul lui Dumnezeu, a simţit ca noi oamenii. El a cunoscut tristeţe, foame, oboseală şi singurătate. El S-a putut bucura şi plânge. El a fost Om ca noi, dar a fost fără păcat. Tot ce a făcut El a făcut din însărcinarea lui Dumnezeu. El a fost ascultător deplin lui Dumnezeu. Viaţa Sa trebuia să arate cât de mult iubeşte Tatăl Său pe oameni. Oare au existat atunci oameni care au ştiut: Acesta este Fiul lui Dumnezeu?
   Ascultător, Domnul Isus a mers un drum singuratic şi greu. Cât de des a încercat diavolul să-L ademenească la neascultare! Dar Isus Hristos n-a păcătuit nici măcar o dată. Până la moartea Sa la cruce a trebuit să treacă prin multe chinuri şi necazuri de nespus. Şi în toate acestea, aşa ne spune Biblia, a învăţat ascultarea.

   Observi cât de importantă este ascultarea? Ascultarea înseamnă a auzi şi a urma. Primeşti numai atunci o inimă curată, când vii ascultător la Domnul Isus şi Îl rogi să ţi-o dea. Rămâi numai atunci un copil fericit al lui Dumnezeu, când eşti ascultător şi faci ce spune Biblia. Ascultarea de Domnul Isus este cheia spre cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu