duminică

Eu Îl iubesc pe Domnul Isus - dar tu?


   Un tânăr marinar a zăbovit la țărm pe timpul concediului său. În acest timp, el a recunoscut că este un om păcătos și s-a întors cu toată inima la Dumnezeu. Viața lui s-a schimbat. Când a sosit timpul să meargă iarăși pe vapor la echipajul său, i-a venit un gând.
   A mers cu un carton alb la un prieten credincios și l-a rugat:
   - Pentru că tu poți să scrii așa de frumos cu litere de tipar, te rog să-mi scrii ceva pe acest carton.
   - Da, ce să-ți scriu pe el?
   - Te rog scrie: Eu Îl iubesc pe Domnul Isus – dar tu?
   Prietenul a fost îndată pregătit și a scris cât a putut el de frumos ceea ce i s-a cerut.
   - Acum trebuie să-mi spui ce vei face cu acest carton.
   Tânărul marinar i-a răspuns:
   - Trebuie să mă întorc mâine pe vapor și mă tem că dacă nu Îl mărturisesc imediat pe Domnul Isus ca fiind Mântuitorul meu, mai târziu îmi va lipsi curajul și puterea. Vreau să prind cartonul de ușa cabinei mele, ca toți de pe vapor să poată citi că acum eu Îi aparțin Domnului Isus.
   Tânărul marinar a procedat corect! Mărturisește și tu imediat despre Domnul și Mântuitorul tău, astfel ca toți să știe că tu Îi aparții. Dacă amâni, recunoașterea va deveni tot mai grea și poate nu vei mai ajunge niciodată să faci acest lucru. Atunci vei deveni foarte nefericit.
   „De aceea, pe oricine Mă va mărturisi înaintea oamenilor, îl voi mărturisi și Eu înaintea Tatălui Meu, care este în ceruri“ (Matei 10.32)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu