luni

„Copil al scării” sau „copil al crucii”?


   Ești un „copil al scării” sau „un copil al crucii”? – Ce întrebare ciudată, nu-i așa?
   Aproape toți oamenii doresc să ajungă în cer. Cu privire la drumul într-acolo rareori sunt de aceeași părere, cu toate că ar putea citi foarte limpede ce scrie în Biblie. Și între voi, copii, există multe păreri! Ce părere ai tu?

Unii spun așa:
Dacă sunt întotdeauna cuminte, să spunem așa un băiat bun, atunci...
Dacă sunt amabil cu colegii mei, atunci...
Dacă sunt ascultător față de părinții mei, atunci...
Dacă fac în fiecare zi o faptă bună, atunci...

Alții spun astfel:
Domnul Isus a murit pentru vina mea.
Domnul Isus a făcut totul pentru mine.
Domnul Isus este Salvatorul și Mântuitorul meu.

   Observi diferența?
   Copiii scării consideră că ar trebui să se străduiască și să fie buni pentru a ajunge în cer. Dar dacă ești sincer, trebuie să recunoști că nu prea reușești să fii bun ... nu-i așa? Copiii crucii însă au pe Cineva care a făcut deja pentru ei ceea ce este cel mai important. Acești copii au observat că ei înșiși nu pot să fie buni, pentru că inima lor este rea.
   Cum este în cazul tău?
   Acum te rog nu mă înțelege greșit! Desigur că ar trebui să încerci mereu să fii amabil, dar dacă crezi că faptele tale bune devin spițe la o scară care duce la cer, atunci te înșeli amarnic. Nu există nicio scară care să ducă la cer. Nu! Chiar dacă tu crezi așa. Fă așa cum au făcut copiii crucii! Ei și-au predat viața Domnului Isus care a murit la cruce pentru ei.
   De ce eziți să mergi pe acest drum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu