sâmbătă

Pasărea-grădinar


Îmi permiteți să mă prezint? Eu sunt pasărea-grădinar și trăiesc în Australia. Construiesc câte un umbrar în fiecare an. Umbrarul meu arată ca o alee acoperită, alte specii își construiesc umbrarul sub forma unui turn mic. În acesta se poate locui minunat. Pentru mine cel mai important lucru este decorarea interioară.
Pentru aceasta strâng tot ce este colorat și frumos: flori, frunze, fructe, ciuperci, pietricele, cioburi de sticlă, chiar și pene de papagal! De ce fac acest lucru? Pentru a-mi impresiona soția!

Păsările-grădinar sunt adevărați artiști. Tot ce adună ordonează cu bun-gust și armonios în cuibul lor. Unele chiar pictează pereții cu un terci de plante colorat. Arată ca într-o sală de nuntă aranjată colorat. Pe cât de simple sunt păsările, pe atât de bogat își împodobesc umbrarul. Ele curăță, decorează, sar și dansează – toate acestea pentru partenera lor, ca ea să se simtă bine acasă. – Un lucru frumos, nu-i așa?

Uneori sunt suficiente doar lucruri mărunte pentru a face ceva frumos pentru părinții, frații sau bunicii tăi. De exemplu poți aranja frumos masa, poți să faci un buchet de flori, poți să le faci un serviciu sau să preiei o muncă neplăcută – există așa de multe lucruri cu care poți să le faci o bucurie! Și vei vedea: acest lucru te va face și pe tine fericit!
Fă-le altora o bucurie!
 
Domnul Isus spune: „Prin aceasta vor cunoaște toți că sunteți ucenicii Mei, dacă veți avea dragoste unii pentru alții” (Ioan 13.35).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu