marți

Puterea Cuvântului lui Dumnezeu


   Johnny Greco s-a întors la Dumnezeu în închisoare.
   „Eram pe atunci un copil”, așa povestea el, „când am făptuit conștient primul furt luând pe ascuns câteva mere. Așa de «modest» a început totul. Mai târziu, împreună cu un cunoscut am întrecut așa de mult limita, încât aproape că am comis un omor. Amândoi am încercat să intrăm într-un depozit de tutun, dar am fost surprinși de proprietar care ni s-a opus. L-am lovit de mai multe ori peste cap, până a căzut nemișcat. Dar bărbatul a putut să anunțe mai înainte pe neobservate poliția și am fost prinși.
   În închisoare am primit o Biblie și am început să citesc în ea. În mod deosebit m-a interesat Evanghelia după Ioan. Un întemnițat negru mi-a explicat câte ceva ce nu înțelegeam. I-am mărturisit după aceea lui Dumnezeu păcatele mele și am văzut că eram pierdut pentru veșnicie. Necazul meu era din zi în zi mai mare, dar citeam mai departe în Cuvântul lui Dumnezeu. Într-o seară am căzut pe genunchi în fața patului și am strigat la Dumnezeu după îndurare și L-am rugat să mă ierte. Am plâns ca un copil, am regretat mai ales jaful nostru la omul de afaceri și L-am rugat pe Dumnezeu, ca El să mențină viața acelui bărbat bătut de mine fără milă și să-l facă sănătos. Dumnezeu a ascultat rugăciunea mea – și mai mult: El a mântuit sufletul meu, m-a iertat de multele mele păcate prin credința în sângele lui Isus și a transformat viața mea de hoț într-o viață dedicată Domnului Isus.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu