vineri

În ultima clipă

 

Un fost general a mărturisit pe patul de moarte:

„În timpul războiului am privit în față, fără teamă, pericole mari. Acum însă, când simt apropierea morții, sunt cuprins – mai ales în nopțile nedormite – de o teamă enormă la gândul că Dumnezeul cel sfânt va fi în curând Judecătorul meu. În acest necaz mare al sufletului mi-am adus aminte deodată de o cântare pe care o învățasem copil fiind la școala duminicală: «Pentru că sunt oița lui Isus». Spre mirarea mea, mi-am amintit de toate versurile și, cugetând la această cântare și rugându-mă, am primit pace.“

Ce har că acest bărbat a putut în ultima clipă să se întoarcă la Domnul Isus, Păstorul cel Bun! Puțini însă dintre oamenii, care au amânat în tinerețea lor întoarcerea la Dumnezeu atât de necesară, au primit la bătrânețe o astfel de perioadă de grație.

Vino astăzi cu vina păcatelor tale la Domnul Isus, Mântuitorul lumii! Astăzi este ziua mântuirii.

„O! de ați asculta azi glasul Lui! Nu vă împietriți inima“ (Psalmul 95.7,8).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu