duminică

Iată Mielul lui Dumnezeu!

 

Iată Mielul lui Dumnezeu!

Ioan 1.29

 

Lucrarea evanghelistului Georg Cutting era binecuvântată. El era un om liniștit și modest, nu era un mare vorbitor.

Într-o zi, când trecea cu bicicleta printr-un sat de pe coasta estică a Angliei, s-a simțit deodată îndemnat să strige cât putea de tare: „Iată Mielul lui Dumnezeu care ridică păcatul lumii!” După un timp a strigat din nou aceste cuvinte. După aceea a mers mai departe.

După câteva luni, Cutting a făcut vizite în același sat. A ajuns în discuție cu locuitoarea unei căsuțe simple, foarte modest aranjată, și a întrebat-o dacă are siguranța mântuirii.

„O, da”, a fost răspunsul, „în urmă cu aproximativ o jumătate de an eram într-un mare necaz sufletesc. Mă rugam fierbinte lui Dumnezeu să mă ajute. În aceeași clipă am auzit un glas strigând tare: «Iată Mielul lui Dumnezeu care ridică păcatul lumii!» M-am bazat pe acest Cuvânt și El mi-a îndepărtat păcatele. Acum cred din toată inima în Domnul Isus ca Domnul și Mântuitorul meu.”

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu