joi

„Nu te teme...”

 

   În urmă cu câteva zile mergeam pe trotuarul unei străzi foarte circulate din orașul nostru. Deodată au venit doi copii alergând înspre mine, un băiețel și o fetiță mai mică decât el. I-am recunoscut imediat, erau cei doi copii ai vecinilor mei.

   Băiatul mi-a spus: „Vă rog, tanti, ne luați de mână și ne treceți de partea cealaltă?”

   Micuțul îi purta de grijă surioarei sale. I-am luat imediat pe cei doi copii de mână și, trecând pe la următoarea trecere de pietoni, i-am dus cu bine pe cei doi copii de partea celaltă a străzii.

   Copiii știau că nu puteau ajunge fără ajutor, prin circulația aglomerată, de partea cealaltă. Ei au avut încredere în mine, pentru că m-au cunoscut și au știut că îi voi ajuta.

 

   Odată cu înaintarea în vârstă întâmpinăm alte greutăți și pericole mai mari pe calea vieții noastre. Cine este înțelept va asculta și se va încrede în Acela care ne-a promis: „Nu te teme de nimic, căci Eu sunt cu tine” (Isaia 43.5). Cine se încrede în El nu trebuie să se teamă. El dorește ca noi să-L acceptăm ca Mântuitor al sufletelor noastre și să ne încredem pe deplin conducerii Sale. El ne va lua de mâna Sa puternică și ne va duce sigur la țintă.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu