duminică

Otravă cu efecte de lungă durată


   Nu orice otravă omoară, dar compromite probabil sănătatea pentru mulți ani sau chiar pentru toată viața. Am cunoscut o familie care a mâncat o mâncare otrăvită. Nimeni nu a murit, dar toți care au mâncat din mâncare au rămas suferinzi de stomac toată viața.

   Tot așa este și cu hrana spirituală care poate fi otrăvită. Orice carte rea este o astfel de hrană otrăvită care îmbolnăvește sufletul pentru mulți ani, care îl poate strica pe veșnicie.

   Un prieten mi-a povestit:

   „Am auzit de multe ori de dezastrul pe care îl cauzează cărțile rele, dar nu am luat în seamă atenționarea. Când se ivea ocazia, puneam mâna pe o astfel de carte. O citeam până la capăt, dar îmi propuneam să nu mai iau în mână niciodată o astfel de carte. Și am realizat această intenție. Apoi mi-am propus să nu mă mai gândesc niciodată la cele citite – dar m-am înșelat. Cu toate că au trecut decenii de atunci, cuvinte, gânduri și acțiuni din acele cărți îmi stau neșterse în memorie. Dacă le-aș putea uita! Cât aș da să le pot șterge pentru totdeauna!”

   De aceea: Fugiți de lucrările întunericului și aveți grijă ce ascultați și ce citiți!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu