vineri

O mărturie curajoasă

 

Elevii clasei a VIII-a primesc ca temă să-și prezinte idolul. Maria se duce acasă gânditoare. Pe cine ar trebui să prezinte? Un sportiv sau un muzician celebru? Nu, nu poate așa ceva. După câteva zile, îi vine o idee.

În ziua prezentării, Maria este cam agitată. Ce vor spune colegii de clasă despre scurta ei prezentare și ce comentariu va face profesorul? Maria își adună tot curajul și citește un text scurt:

Modelul meu de urmat este Isus Hristos! Din nefericire, nu am o imagine a Lui, pentru că nu L-am văzut niciodată. Dar El este Modelul meu, pentru că a fost fără greșeală și neschimbător. Noi, oamenii, suntem schimbători - uneori suntem fericiți și mulțumiți, alteori triști și dezamăgiți. Isus nu este așa! Niciunul dintre noi nu este fără greșeală - dar El a fost întotdeauna. Am decis să Îl urmez, pentru că El Și-a dat viața pentru păcatele mele, astfel încât nu trebuie să merg în pierzare.

Clasa rămâne tăcută. Chiar și profesorul este vizibil emoționat, deși înainte nu avea o părere prea bună despre credința creștină. Dar acum simte că credința creștină nu este o formă moartă, ci ceva viu - o relație cu Isus Hristos care merge mult dincolo de aici și acum...

Te invităm să Îl cunoști (mai bine) pe Isus Hristos și Cuvântul Său. Viața cu El aduce bucurie și siguranță.

Isus Hristos a spus: „Eu vă spun: pe oricine Mă va mărturisi înaintea oamenilor, îl va mărturisi și Fiul omului înaintea îngerilor lui Dumnezeu” (Luca 12.8).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu