duminică

Revenirea Domnului Isus

 

   Cred că eram în clasa a cincea sau a șasea când am auzit adevărul despre revenirea Domnului Isus pentru răpirea celor credincioși. Oh, cât m-am bucurat că în curând voi fi cu Mântuitorul meu pentru a-L vedea așa cum este El! Și faptul că voi fi cu El și voi rămâne cu El m-a mișcat puternic.

   Dar, deodată, mi-a trecut un alt gând prin minte: în câteva zile începea lunga vacanță de vară... Și atunci m-am gândit că ar fi mai frumos dacă Domnul Isus ar veni doar după vacanță!

   Cu timpul, mi-am dat seama că această dorință nu era bună și că ar trebui să-L aștept pe Domnul Isus în fiecare zi – fie înainte sau după vacanță!

   O întrebare îmi vine în minte: Sunteți pregătiți pentru revenirea Domnului Isus și îl așteptați și voi în fiecare zi? Sau poate că unul sau altul dintre voi s-a gândit: Mă voi converti mai târziu, dar nu sunt pregătit acum? Ar fi regretabil, pentru că s-ar putea să vii prea târziu! Și niciunul dintre voi nu vrea acest lucru, nu-i așa?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu