luni

Ce se va cânta în cer?


   Un evanghelist a vorbit cu un tânăr despre cer.
   - O, da, a răspuns George, şi eu doresc să ajung în cer şi mă gândesc că odată voi fi acolo. Am fost întotdeauna bun cu soţia şi cu copiii mei. De asemenea nu am făcut niciun rău cu bună ştiinţă cuiva.
   - Este frumos că sunteţi un om aşa de bun. Dar ce vă imaginaţi spunând cuvântul cer, ce vom face acolo?
   - Mă gândesc că este un loc fericit şi vom cânta mult, a răspuns George.
   - Da, desigur, acolo se va cânta mult. Vă voi citi ceva despre aceasta. Evanghelistul a deschis Biblia şi a citit:
   „A Lui, care ne iubeşte, care ne-a spălat de păcatele noastre cu sângele Său şi a făcut din noi o împărăţie şi preoţi pentru Dumnezeu, Tatăl Său: a Lui să fie slava şi puterea în vecii vecilor! Amin.”
   - Puteţi cânta această cântare? Sunteţi spălat de păcate prin sângele Său?
   George a devenit deodată foarte liniştit. Conştiinţa sa a fost atinsă. Şi-a adus aminte de unele păcate. Încet a răspuns:
   - Nu, această cântare nu o pot cânta. Dar – nu vreţi să vă rugaţi cu mine? Şi eu doresc să fiu spălat de toate păcatele mele prin sângele Său.
   În acea seară, George a fost mântuit prin Domnul Isus. El şi-a plecat genunchii în faţa Mântuitorului şi a ştiut că vina lui a fost luată pentru totdeauna de El. Acum poate şi el să cânte cântarea de laudă a celor mântuiţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu