luni

Stele căzătoare și dorințe


   Silvia, Bogdan și Mariana veneau spre casă de la sport.
   Silvia căsca. Antrenamentul fusese foarte lung și obositor. Era deja întuneric, dar o seară senină. Mariana s-a uitat spre cer și a strigat încântată:
   - Uitați, o stea căzătoare!
   Într-adevăr, un punct de lumină strălucitor care trăgea după el o coadă cu zimți se putea vedea pe cer.
   - Să ne gândim repede la o dorință! Când vezi o stea căzătoare, ți se îndeplinește o dorință!
   - Eu nu cred în așa ceva, a spus Silvia.
   - Poți totuși încerca, a spus râzând Mariana.
   Silvia s-a uitat la cer. O a doua stea căzătoare, o a treia. Priveliștea era cu adevărat frumoasă.
   - Vara se pot observa mai bine, a spus Bogdan.
   - În cazul ăsta, vara se îndeplinesc deosebit de multe dorințe, a spus Mariana ștrengărește.
   - Eu Îi spun Domnului Isus dorințele mele, a spus încet Silvia.
   Bogdan și Mariana au tăcut un moment.
   - Dar, dar, s-a bâiguit Mariana. Ți le îndeplinește?
   - Da.
   - Pe toate?
   Silvia s-a gândit un moment.
   - Într-un anumit mod, da. Multe dintre dorințele și visele mele pentru viața mea le îndeplinește punctual. Și când nu face acest lucru, mă mângâie și-mi dă pace în suflet. Mă gândesc de exemplu când bunica a fost bolnavă și apoi a murit, cu toate că L-am rugat pe Domnul Isus așa de mult să o facă sănătoasă. Dar știu că acum la El în cer o are foarte, foarte bine. – O stea rece pe cer nu te poate niciodată mângâia și nici să-ți îndeplinească dorințele. Dar Domnul Isus mă mângâie!
   Mariana a dat din cap șovăind.
   - Este greu de imaginat că Domnul Isus Se îngrijește de dorințele noastre și ne ascultă rugăciunile, a spus ea îndoielnică.
   - De ce? El ne-a iubit pe noi oamenii așa de mult, încât a și murit pentru noi. El vrea să ne scape de moartea veșnică. Dacă El a dat pentru noi ce a avut mai măreț, toate celelalte lucruri, în comparație cu Domnul Isus, sunt foarte mici.
   - Dacă așa consideri. Mariana s-a uitat spre cer unde în acel moment a strălucit o altă stea căzătoare.
   - Cum iau naștere stelele căzătoare? a întrebat Mariana.
   - Sunt meteoriți și particule de praf mari și mici din univers, care se descompun prin incandescență în atmosfera pământului. În august pământul intersectează orbita unei comete foarte mari. Atunci poți vedea stele căzătoare ca pe bandă, când particulele de praf din coada cometei se răcesc în atmosferă, a explicat Bogdan care se preocupase mult cu acest subiect.

„Plata păcatului este moartea, dar darul fără plată al lui Dumnezeu este viața veșnică în Isus Hristos, Domnul nostru.” Romani 6.23

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu