vineri

Vă dau pacea Mea!


   Domnul Isus a spus aceste cuvinte ucenicilor Săi înainte ca El să plece din această lume.
   Dragi copii, știți ce înseamnă să ai această pace? – Este cel mai frumos și cel mai mare cadou, pe care îl poate dărui Dumnezeu unui om pe acest pământ. Noi primim această pace atunci când Duhul lui Dumnezeu intră în inimile noastre.
   Prin harul lui Dumnezeu, am avut și eu parte de acest mare har. Ce om nefericit și nemulțumit eram în starea mea păcătoasă! Dar, mulțumiri fie aduse lui Dumnezeu!, m-am predat Mântuitorului, am mărturisit înaintea Lui păcatele mele și astfel am găsit pacea.
   Dragi copii, gândiți-vă că Mântuitorul nostru a murit pentru păcatele noastre și dorește să ne ia această povară grea dacă venim la El.
   În ziua în care am venit la Mântuitorul a fost o mare bucurie în cer! În Evanghelia după Luca scrie că este bucurie înaintea îngerilor pentru un singur păcătos care se pocăiește. – A avut loc și pentru voi o astfel de sărbătoare a bucuriei în cer?
  Îmi amintesc cu plăcere cum odată o fată de nouă ani a găsit pace. Venea în fiecare duminică cu părinții ei la adunare și era atentă la tot ce se vorbea. Odată, la sfârșitul strângerii, i-a spus mamei ei:
   - Mami, trebuie să vorbesc neapărat cu fratele și să-i spun ce am pe inimă!
   Dar nu a fost posibil în acel moment, iar ea a trebuit să plece acasă fără ca lucrurile să fie rezolvate.
   În seara aceleiași zile, Dumnezeu ne-a pus pe inimă să vizităm această familie. Imediat fata s-a folosit de ocazie și a spus ce are pe inimă: o apăsa greu faptul că furase zmeură de la vecin și că fusese neascultătoare față de părinți.
   Ne-am rugat apoi împreună și Dumnezeu i-a dăruit acestei fete pace. După aceea a mers imediat la părinții ei și și-a cerut iertare. Și problema cu zmeura a rezolvat-o a doua zi.
   Dragi copii, Mântuitorul nostru a plătit pedeapsa dreaptă pentru toate păcatele și abaterile noastre! Credeți acest lucru și veniți la El, ca această fată. Și atunci puteți să aveți parte de cea mai mare bucurie: pace cu Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu