miercuri

Ultima oară


   „Mai merg încă o dată la dans, Jimmy, și după aceea nu mă mai duc niciodată. Știu, tu îmi vrei binele, dar nu pot spune «nu». Știu că acolo nu poți găsi adevărată bucurie, dar îmi vine greu să mă schimb deodată, de azi pe mâine. Dar îți promit că astăzi mă duc acolo pentru ultima oară.”
   Fred și Jimmy au discutat despre veșnicie, iar Jimmy l-a îndrumat pe Fred spre Domnul Isus, Mântuitorul celor pierduți. „Fred, există un «Prea târziu!» Nu-ți cer să renunți la dans. Dar te rog să-L accepți pe Domnul Isus ca Mântuitorul și Salvatorul tău, apoi toate se vor aranja de la sine. Și eu îmi găseam plăcerea mai demult în toate aceste lucruri. Dar după ce am găsit pacea cu Dumnezeu prin căință și pocăință, am o altă bucurie, care este mult mai mare și care este statornică. În Domnul Isus am obținut mult mai mult, am găsit mult mai mult. Inima mea este pe deplin împăcată în El. Prietenii mei de odinioară nu m-au mai invitat la ei după ce le-am spus despre Domnul Isus. Dar nu-i nimic. Să-i slujesc Domnului Isus este acum bucuria mea cea mai mare. Fred, există un «Prea târziu»!”
   „O să mă gândesc, Jimmy. Ne vom vedea, cu siguranță, în curând, și atunci vom putea să mai vorbim încă o dată despre toate acestea. Dar acum vreau totuși să nu încalc înțelegerea pentru astăzi și să merg. Va fi, desigur, ultima oară, ai încredere!”
   Fred a spus adevărul. A fost ultima oară când a luat parte la o astfel de plăcere. S-a ales cu o răceală așa de mare, încât a făcut aprindere de plămâni, iar după câteva zile a murit.

   „Își petrec zilele în fericire și se coboară într-o clipă în Locuința morților.” Iov 21.13

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu