miercuri

Neascultător


   Cu câțiva ani în urmă, ne-am înțeles ca pe drumul de la școală spre casă să ne jucăm „de-a războiul”, căci era un drum lung.
   Acasă ne-am făcut săgeți și arcuri. Părinții ne-au interzis însă să tragem unul într-altul, deoarece aceasta putea costa pe cineva pierderea unui ochi.
   Dar eu n-am ascultat! După câteva trageri, se auzi un strigăt tare; o săgeată atinse ochiul unui băiat. Acesta țipa: „Nu văd cu ochiul!”
   Am rămas îngrozit! Aceasta era doar datorită neascultării mele!
   Băiatul rănit nu a mai putut veni la școală câtva timp, deoarece ochiul i-ar fi sângerat prea tare, putând chiar să-și piardă lumina ochilor.
   Dar Dumnezeu S-a îndurat. Prin harul Său cel mare, băiatul vede astăzi cu amândoi ochii.
   Dragi copii, în această întâmplare puteți observa clar ce se poate întâmpla, când nu ascultați de părinți.

„Ascultă, fiule, învățătura tatălui tău, și nu lepăda îndrumările mamei tale!” Proverbe 1.8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu