miercuri

Puterea Cuvântului lui Dumnezeu


   Judecătorului nu-i venea să creadă: în fața lui stătea Juan Chavez, notoriul jefuitor mexican. Poliția îl căutase ani la rând fără niciun rezultat.
   - Cine v-a adus aici? l-a întrebat judecătorul.
   Jefuitorul i-a arătat jefuitorului o Biblie și a spus:
   - Această carte m-a făcut să fac această întorsătură. Și acum mă constrânge să-mi recunosc vina și să-mi asum responsabilitatea pentru ceea ce am făcut.
   Judecătorul i-a cerut și alte explicații și Chavez i-a povestit:
   „Pe drumul de întoarcere spre casă de la o spargere am găsit în prada mea și această carte. În acea noapte mă ascunsesem la parterul unei case și, pentru că nu aveam altceva mai bun de făcut, am început să citesc în această carte. Am fost așa de cucerit de ceea ce citeam, încât nu m-am mai putut opri din citit.
   Cartea mi-a schimbat viața.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu