vineri

Te rog, nu te mișca!

 

   Marc dorea să fie salvat. El știa că nu se afla într-o poziție bună în fața lui Dumnezeu, cel puțin nu suficient de bună. De aceea s-a străduit să se roage sincer și să ducă o viață corectă: A devenit mai atent și mai înțelegător și a ajutat acolo unde a putut. Dar, în ciuda tuturor eforturilor sale, nu se simțea nici altfel, nici mai bun, după cum i-a spus prietenului său.

   Acesta l-a ascultat și apoi l-a întrebat:

   - Marc, ai plutit vreodată pe apă?

   - Da, desigur, a fost răspunsul surprins.

   - Și ți s-a părut ușor?

   - Nu la început, a mărturisit Marc, pentru că întotdeauna am vrut să mă mișc. Nu-mi venea să cred că apa mă va purta fără niciun efort din partea mea. Așa că am început să mă zbat și apoi, bineînțeles, m-am scufundat.

   - De ce poți pluti acum?, l-a întrebat prietenul său. Marc a răspuns:

   - Am învățat că trebuie să mă opresc din a lovi apa. Acum este foarte simplu: mă întind pe spate, nu mă mișc și am încredere că apa mă va purta.

   Prietenul său a dat din cap:

   - Marc, Dumnezeu nu Se așteaptă ca tu să te rogi sau să faci un efort pentru a fi salvat. El nu îți spune să aștepți să ai sentimente mai bune. Nu, El îți cere să crezi în Cuvântul Său. El vrea ca tu să accepți ceea ce vrea să-ți dea - fără niciun efort din partea ta. El te întreabă: Crezi că pot face acest lucru? Și dacă tu crezi, așa va fi.

 

   Așadar, ce trebuie să facă cineva care se simte pierdut pentru a fi salvat? Trebuie să creadă în Mântuitorul Isus Hristos. Apoi el este îndreptățit prin credință, adică "declarat neprihănit" - fără niciun efort din partea lui (Faptele Apostolilor 16.30,31; Romani 3.28).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu