joi

Telefonul


Să telefonezi în zilele noastre nu este tocmai simplu. Prima dată trebuie să afli care este cel mai convenabil ofertant.

Apoi când ai format în sfârșit numărul, jocul nu este la capăt. Acum se pune întrebarea dacă vei intra în legătură cu persoana dorită.
„Bip, bip, …” Ocupat! „De ce mă sună tocmai acum?”

Cu o muzică de Mozart sau alte sunete ești pus pe așteptare: „Vă rugăm așteptați! – Hold the line, please!”

„Aici vorbește robotul telefonic al familiei …, lăsați un mesaj după semnalul sonor.” – „Asta mai lipsea, niciodată nu știi ce să spui în acest caz!”

Deci, mai bine renunț. Poate altă dată. Dacă aceste legături eșuează, mă bucur de faptul că la legătura de telefon cu cerul nu există:
- Ton de ocupat
- Nicio linie de așteptare
- Niciun robot telefonic
Aici există întotdeauna o legătură. Mă întreb doar dacă noi creștinii ne folosim așa de activ de această legătură ca de telefonul nostru. În plus: numărul de telefon este 5015 – Psalmul 50.15:
Cheamă-Mă în ziua necazului,
și Eu te voi izbăvi, iar Tu mă vei proslăvi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu