miercuri

„Un răspuns frumos”

 

   Un băiețel al cărui tată era miner îl aștepta într-o după-amiază pe tatăl său la capătul liftului. Băiatul a așteptat răbdător până când tura s-a terminat și minerii au ieșit din cabină.
   Un domn mai în vârstă care îl privea l-a întrebat:
   - Ce faci aici?
   Băiatul a răspuns:
   - Îl aștept pe tata.
   - Nu-l vei recunoaște pe tatăl tău, a spus bărbatul; vor ieși din mină câteva sute de mineri, cu fețele negre de praf de cărbune și cu toții purtând căști de protecție. Mai bine te-ai duce acasă, băiatul meu, și l-ai aștepta pe tatăl tău acolo.
   Micuțul a avut un răspuns frumos:
   - Dar tatăl meu mă cunoaște.
 
   Uneori suntem triști și descurajați. Avem probleme și îngrijorări. Atunci ne gândim: „Oare Dumnezeul și Tatăl nostru ne-a uitat sau nu Se gândește la noi în necazurile noastre?”. Dar Domnul Isus spune în Matei 6.8: „... căci Tatăl vostru știe de ce aveți trebuință...”. Deși El vorbește acolo despre hrană și îmbrăcăminte, putem aplica acest lucru la toate domeniile vieții. Putem și trebuie să ne încredem întotdeauna în cuvintele Sale: „Tatăl vostru știe”. Fie că avem greutăți la școală, fie că suntem bolnavi sau deprimați, El știe și înțelege totul. Nimic nu este prea mic pentru El.
   Psalmistul scrie în Psalmul 139:
   „Știi când stau jos și când mă scol, și de departe îmi pătrunzi gândul...
   Dacă voi lua aripile zorilor și mă voi duce să locuiesc la marginea mării,
   și acolo mâna Ta mă va călăuzi, și dreapta Ta mă va apuca.”
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu