luni

„Aici, imediat”

 

   După o predică evanghelistică, un tânăr a venit la mine și m-a întrebat direct:

   - Cum pot avea pace?

   - Dacă vrei să ai pace, i-am răspuns, atunci se pare că știi că ești un păcătos.

   - Sunt convins de aceasta, m-a întrerupt el, de când am asistat la prelegerile dumneavoastră zilele acestea. Știu că sunt pierdut, veșnic pierdut! Dar vă rog, a adăugat el, cu insistență, ajutați-mă și spuneți-mi prin ce mijloace pot fi salvat! Dacă ar trebui să intru acum în eternitate, aș fi pierdut!

   Am încercat să-i arăt din nou calea cât mai clar și mai simplu cu putință și am încheiat cu aceste cuvinte:

   - Și acum du-te acasă și pleacă-ți genunchii! Mărturisește-I Domnului Isus păcatele tale și viața ratată și roagă-L să-ți dea iertare și pace pe baza lucrării Sale împlinite!

   Imediat, tânărul, în ochii căruia se putea citi o mare teamă sufletească, m-a întrerupt din nou cu aceste cuvinte:

   - Dar cum să mă duc acasă, când nici nu știu dacă voi ajunge acasă! Nu! Aici, unde mă aflu, aici trebuie să am liniște imediat...

   - Ai dreptate! i-am răspuns, și trebuie să spun că eu însumi am fost destul de cutremurat de teama din sufletul acestui tânăr. Am îngenuncheat în sala care se golise între timp, iar tânărul a implorat cu lacrimi în ochi pe Dumnezeu pentru mântuire și pace. Și imediat Dumnezeu a răspuns la această rugăciune.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu