duminică

Cine a mințit o dată...


   Călin și Viorel mergeau de obicei împreună la școală. Într-o zi, învățătorul a vrut să meargă cu ei la muzeu.
   - Ți-ai luat bani pentru biletul de intrare? l-a întrebat Călin pe prietenul lui.
   - Bine că mi-ai amintit, a răspuns Viorel, am uitat!
   - Atunci du-te și adu-i! Te aștept până te întorci, i-a propus Călin.
   Dar Viorel nu a fost de acord. El l-a rugat pe Călin:
   - Vino cu mine! Atunci îi poți confirma mamei mele că astăzi mergem la muzeu, altfel nu mă crede.
   - Cum așa, nu te crede mama ta? Ai mințit-o vreodată?
   - Da, a trebuit să recunoască Viorel, n-am rămas la adevăr de câteva ori, iar acum se îndoiește de tot ceea ce îi spun.
   - Acest lucru e rău, a spus Călin, aici se adeverește proverbul:
„Cine a mințit o dată nu mai este crezut nici când spune adevărul.“
   Apoi a adăugat:
   - Acum vin cu tine, dar ai de grijă să câștigi încrederea mamei tale.

„Fiecare dintre voi să spună aproapelui său adevărul! (Efeseni 4.25)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu