joi

De ce mulți oameni nu citesc Biblia

 

   Se spune despre o regină păgână că fața ei avea multe riduri și încrețituri la bătrânețe. Când imaginea ei a trebuit să fie imprimată pe o monedă, gravorii și monetarii au căzut în disgrație, pentru că i-au imprimat imaginea prea realist, conform înfățișării sale reale. A trebuit să fie folosită o imagine mai tânără și mai frumoasă a reginei.

   Servitorii ei au avut mare grijă să se asigure că regina nu se putea vedea în nicio oglindă. În ultimii douăzeci de ani din viața ei, ea însăși nu a avut curajul să se privească în oglindă.

   La fel cum o oglindă ne arată clar aspectul nostru exterior, Cuvântul lui Dumnezeu ne arată cum arată interiorul inimii noastre.

   Atunci când citim Biblia, păcatele noastre ne sunt arătate. Dacă refuzăm să ne pară rău pentru ele și să ne pocăim, vom obosi curând să ne uităm în oglinda lui Dumnezeu. Atunci vom înceta să mai citim Biblia.

   Dar ce neghiobie! Este mult mai bine să ne vedem murdăria păcatelor noastre, să ne mărturisim păcatele înaintea lui Dumnezeu și să ne refugiem la Mântuitorul care a murit pentru păcatele noastre.

   „Atunci Ți-am mărturisit păcatul meu și nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile! Și Tu ai iertat vina păcatului meu” (Psalmul 32.5).

   Dumnezeu va răspunde cu siguranță la o astfel de cerere dacă este spusă cu seriozitate.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu