sâmbătă

Iată Eu stau la ușă



„Iată Eu stau la uşă, şi bat. Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi cina cu el, şi el cu mine.“
(Apocalipsa 3.20)


Întrebare:       Cine este Cel ce bate?
Răspuns:      Este Domnul Isus,
                        Creatorul întregii creaţii,
                        Cel care iubeşte – bate în dragoste,
                        Cel care are răbdare – El stă afară şi aşteaptă.

Întrebare:       Ce înseamnă uşa la care El bate?
Răspuns:      Este uşa inimii.

Întrebare:       Ce vrea sau ce aduce Cel care bate?
Răspuns:      El aduce iertare şi vorbeşte mai întâi de pocăinţă.
                        El vorbeşte de părtăşie şi vrea să stea cu noi la masă.
                        El ne dă mare onoare şi vrea să ne înalţe la tronul Său.

Întrebare:       Ce doreşte de la tine Cel care bate?
Răspuns:      Eu trebuie să aud glasul Lui, să deschid uşa inimii şi să mă pocăiesc.

Iată -                           Deschide ochii şi vezi cine bate!

Eu -                            Cine? Salvatorul, Împăratul împăraţilor!

stau -                          El are dreptul să locuiască în noi, nu să stea afară.

la uşă -                      Unde este El la tine??
                                   Înăuntru sau afară?

şi bat -                        diferit: tare, încet, în dragoste, cu seriozitate!

Dacă aude cineva
glasul Meu -             Samuel a ascultat glasul (1 Samuel 3.10).
                                   Faraon nu a ascultat (Exod 5.2).
                                   Glasul Său este pătrunzător (Evrei 4.12).

şi deschide uşa -     Tu însuţi trebuie să o deschizi,
pentru că este zăvorâtă pe dinăuntru.


Care este urmarea
că deschizi? -           Voi intra la el, voi cina cu el.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu