sâmbătă

Hotărârea lui Nicu


   Cu capul plecat, Nicu pășește încet pe străzile împodobite de Crăciun. El nu observă nimic din mirosurile și zgomotele Pieței de Crăciun, din luminile și culorile de acolo. N-are chef de sărbători.
   Nicu se simte așa de gol! Parcă ar fi mort. Prietenul lui cel mai bun Luca a murit într-un accident grav. În amintirea lui Nicu apar mereu aceleași imagini chinuitoare: sicriul, groapa de la cimitir, ploaia, umbrelele negre. Își apasă pumnii pe ochi. Nu vrea să se mai gândească! Dar dacă ar fi fost el, Nicu, accidentat mortal, ce s-ar fi întâmplat?
   Când a stat în fața părinților lui Luca și a surorii sale Maria, liniștit și tremurând de frig, Maria i-a zâmbit printre lacrimi și a șoptit: „Luca este acum la Isus!” Nicu nu a înțeles niciun cuvânt, dar nu a vrut să întrebe acolo, la mormânt. Dar propoziția ciudată îl urmărea. Unde ar fi el, dacă deodată ar ajunge la capătul vieții sale?
   A doua zi a întâlnit-o pe Maria și, fără să o salute, a întrebat-o:
   - La ce te-ai referit când ai spus că Luca este la Isus?
   - Luca a crezut în Isus și I-a aparținut, a răspuns Maria.
   - Ce înseamnă aceasta? a întrebat Nicu nelămurit.
   - Luca a venit cu păcatele sale la Isus și L-a primit în inima lui. Din acea clipă el a știut că el aparține Domnului Isus și că este în viață și în moarte la El în siguranță. Lui Luca nu-i era teamă de moarte, pentru că știa că ceea ce este mai frumos va veni după aceea.
   Isus a zis: „Eu sunt învierea și viața. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Și oricine trăiește și crede în Mine nu va muri niciodată. Crezi lucrul acesta?” (Ioan 11.25,26).
   - Și eu vreau să am parte de aceasta, s-a hotărât imediat Nicu. Părinții lui Luca și Maria s-au rugat cu el. Nicu a primit de la ei o Biblie și el a început să citească în fiecare zi în ea, ca să-L cunoască mai bine pe Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, și să trăiască cu El.

   Ai făcut acest pas ca Luca și Nicu? Dacă nu l-ai făcut, hotărăște-te astăzi și roagă-te Domnului Isus așa cum simți tu sau, de exemplu, cu următoarele cuvinte:

Doamne Isuse, Tu știi că eu adeseori în viața mea am acționat greșit. Recunosc înaintea Ta acest lucru și Te rog să mă ierți. Mulțumesc că pot crede în Tine. Mulțumesc că Tu m-ai iertat și că am dreptul să fiu acum un copil al lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu