joi

Care este prețul?

 

   Un tânăr recrut i-a spus tovarășului său de cameră:

   - Nici nu pot să-ți descriu cât de fericit sunt de când m-am pocăit. Cât de mult a făcut Domnul Isus pentru mine! Doresc din toată inima mea, ca și tu să-L cunoști și să devii fericit ca mine. Ce Domn este El!

   Celălalt a răspuns:

   - M-am gândit adeseori la acest lucru. Dar – sincer să spun – atunci aș fi obligat să mă las de lucruri care îmi sunt dragi și prețioase. Prețul mi se pare totuși puțin cam mare.

   Un al treilea a ascultat această convorbire și a spus gânditor:

   - Tu ai calculat așadar prețul care te-ar costa să-L urmezi pe Domnul Isus. Dar te-ai interesat ce te va costa dacă nu Îl urmezi pe El?

   Această întrebare l-a pus pe tânăr pe gânduri. El nu a mai avut liniște până când L-a acceptat pe Domnul Isus ca Mântuitor personal. Și dorința lui a fost să-L urmeze și să-I slujească cu credincioșie. 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu